Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Aleksandar Vučić je bedna kukavica - a poređenje Dejtonskog sa izdajničkim Briselskim sporazumom presna laž

Komentari (42) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 22 novembar 2018 17:40
Deda Mile ima farmu
Bravo! Ništa za oduzetibi ništa za dodati ovom sjajnom tekstu!
Preporuke:
168
2
2 četvrtak, 22 novembar 2018 18:03
ZEMUNAC
SRBI IZ KRAJINE nisu se nadali "Oluji",koja je, najverovatnije, bila tajni deo Dejtonskog sporazuma,cista ETNICKA razmena teritortija!BRISELSKI Sporazum,tajni deo,NE ZNAMO,ali se,i tada, jasno govorilo o privremenim granicama!SAD i "BONDSTIL,"za krako vrteme,uz ROSU koja se upravo primice SEv.Kosovu,mogu lako da naprave novu "OLUJU",koju ova Vlada nece smeti da zaustavi!I TO JE KRAJ PRICE!Ne znamo,osim potpisnika TAJNI deo BRISELSKOG sporazuma.Najhitnije treba organizovati dobrovoljce,ne da prvi napadnu,nego da brane SEVER Kosova,a obratiti se,za pomoc i RUSIJI,koja je jedini pravi prijatelj SRBIJE !GDINE Vukadinovicu,VI STE PRAVI PATRIOTA,treba najhitnije reagovati,POSLE moze biti i kasno.Nije nikome do rata,ali ROSU su paravojne jedinice,nekada UCK,a SAD su direktno na njihovoj strani.TREBA REAGOVATI,a ne samo pisati komentare!
Preporuke:
85
7
3 četvrtak, 22 novembar 2018 18:11
s.j. Aleksandar Vučić je bedna kukavica, koja se iživljava nad sopstvenim narodom zarad tuđeg (i svog ličnog) računa
A ako mu dopustimo da nastavi da nas gura u pravcu ambisa, mi smo još veće kukavice od njega.
Preporuke:
158
3
4 četvrtak, 22 novembar 2018 19:18
MILOSRDNI ANDJEO
Nije bas tacno da jke DEJTONSKI sporazum zastio Krajinu u Hrvatskoj.Zasto nase trupe nisu usle u borbu.u toku operacije "OLUJA"?Radilo se,o unapred dogovorenoj razmeni teritorija!A U VEZI BRISELSKOG SPORAZUMA,postoji ,I U STAMPI,jasno receno da se radi o privremenim granicama!Zar to ne govori,o krajnjem cilju dogovara,razmeni teritorija u interesu SAD!A da li bi SAD zastitile Sev.KOsovo,ili dipustile novo etnicko ciscenje,novu "OLuju" u slucaju da se odnosi jos vise poremete?Pravi odgovor Srbije,je da pozove Ruse,da nam daju vojnu bazu,koju bi dobro platili,ako KOSOVO FORMIRA VOJSKU! Inace,tekst ne moze ni da se procita,neko to blokira na internetu!A OVDE Se vode jako opasne igre,koje treba sada prepoznati,a ne kada bude prekasno!
Preporuke:
42
4
5 četvrtak, 22 novembar 2018 19:52
penzioner Cviko
Posle vesti da su na Kosovo i Metohiju stigle nove specijalne jedinice američke Okupatorske vojske, Vučić izjavljuje da neće pokretati našu vojsku. Ovo je sve samo nije državnički i patriotski. U osnovi ovo je kapitulacija pre kapitulacije. Sve što Albanci na Kosovu i Metohiji rade, rade po nalogu Amerike koja im vodi politiku uz prisustvo "zbunjene(?)" i naizgled inertne "EU-tanazije". Ista nam sve vreme poručuje, priznajte tvorevinu "Kosova" za državu. Dakle sve je urađeno osim priznanja koje će verovatno uslediti na dan formiranja albanske vojske 28.11. ove godine. Znači, za nerdnih 7 dana treba očekivati samo loše vesti sa kosova i metohije.
Preporuke:
82
2
6 četvrtak, 22 novembar 2018 20:32
el srbinjo
potpisujem sve u ovom tekstu. ni jedne greške i netačnosti. što se tiče šiptarskih taksi, udar je to na srpsko stanovništvo sa severa. vučić mora preduzeti odlučne mere kako bi se pomoglo tim ljudima, kako bi se odbranilo njihovo pravo na život. ne sme zabijati glavu u pesak. iako je iluzorno od njega očekivati bilo kakav odvažniji korak. jer je, kao što rekoše iz "otadžbine", kukavica.
Preporuke:
78
2
7 četvrtak, 22 novembar 2018 20:34
to je više od laži, to je IDIOTSKA GLUPOST
Pa on se baš ničega ne stidi.
Da li je bio ovakav pre američko-britanske obrade ili su ga ovakvog bestidnog formirali.
KAKO GA NAĐOŠE. TO MORA DA SU TIMOVI PSIHIJATARA PROUČAVALI , PRATILI I OBLIKOVALI.
On je neograničeni bestidnik i ...
Preporuke:
107
2
8 četvrtak, 22 novembar 2018 23:22
teletabis
Pošto Tadić nikako nije hteo sa Tačijem, kao ravnim sebi, da pregovara izgubio je izbore.

Vučić i Dačić su terorista preveli u sebe ravnima i oni postali političari.

Jednom terorista uvek terorista. I tako se i danas ponašaju.

Vučić i Dačić su rođene kukavice, hrabrost i čast se dobiju od Boga rođenjem a ne stiču se lažima i smicalicama.

Očito je da da ova politička kalankurija u Srbiji treba da nestane sa scene i svako prema Zakonu i Ustavu dobije šta mu sleduje, do poslednjeg SNS glodara.
Preporuke:
84
3
9 petak, 23 novembar 2018 01:06
penzioner Cviko
@ teletabis,
Svi su oni isti. I Tadić i Vučić i svi ostali iz njihovih bulementi. Svi rade kako im zapad naredi po sistemu "malo ja , malo ti" a mi propadamo. Narod to ne vidi i misli da postoje sukobi među njima te se prema njima određuje umesto da ih šutne. Kako to da ni jedni ni drugi nisu vratili pokradenu imovinu građana Srbije? Kako od lopova očekivati poštenje?

Ima jedna još gora stvar. Ameri su zamenili Dučića sa čovekom koji je veliki krvolok u ovčijem runu. Priča se da će ovih dana uslediti i smena američkih ambasadora u Beogradu i Prištini jer nisu dovoljno uspešno radili za američku stvar...
Preporuke:
45
8
10 petak, 23 novembar 2018 01:51
teletabis
@ penzioner Cviko
Slažem se sa Vama da su svi isti. Mislim da ste me pogrešno shvatili. Daleko od toga da ja nešto lepo mislim o Tadiću, ali ako se setite pregovore nije vodio Tadić, znači nije kršio Ustav Srbije, već Borko Stefanović. Ako ništa drugo arnautski teroristi nisu dobili legitimitet kao političari. I još nešto, Borko nije ništa potpisao vezano za granice, nije on oformio Republjika Kosova, nije on ukinuo sudove, policiju, …

Možemo mi lično da više cenimo nekoga ili pak manje, to je pravo svakoga, samo trebamo i da budemo iskreni kad pričamo šta je ko uradio.

Tadić je izmestio pregovore iz SB UN u Brisel. E tu smo došli mečki na rupu.

Činjenica je da tandem Vučić - Dačić je stvorio Republjika Kosova, da su ukinuli svaku državnost Srbije na prostoru, još uvek, AP Kosova i Metohije.

I sad kad postoji hiljadu razloga da se sve vrati u SB ovi to ne rade. E to se zove izdaja Srbije.
Preporuke:
71
3
11 petak, 23 novembar 2018 02:00
U pamet se, u džonove na ulice i pištaljke,
dok ne padnu izdajice, bez odmora,
opstanak je u pitanju, nema stanke.
Preporuke:
51
1
12 petak, 23 novembar 2018 10:27
penzioner Cviko
@ teletabis,
Hvala što ste svojim odgovorom potvrdili da su svi isti. Dakle, Tadić-Stefanović su trasirali ova naša stradanja a Vučić-Dačić dovršili (ili dovršavaju) trasirano. Sve se odvijalo po fazama. Dačić u jednoj svojoj izjavi je kazao "... nismo mi već oni...). Po njemu ispada da urađena šteta nije bitna, već bitno njihovo prepucavanje... I na kraju, biće niko nije kriv, eto desilo se, pa šta možemo? NIŠTA. A kao što smo konstatovali, isti su.
Preporuke:
41
5
13 petak, 23 novembar 2018 10:46
Nije defetizam
Ali spasa nema. Okupator je kompletno oblikovao vlast i medije. Americki i engleski obavestajci sede u vrhovima policije i u generalstabu. Veci deo navodne opozicije kontrolisu preko novca i pretnji (ili i jednog i drugog istovremeno).Neki veruju da je Crkva poslednja odbrana, ali se bojim da ce i tu biti razocarenja.Da me se ne razume pogresno, NARAVNO da cu se ukljuciti svim silama ako bude prilike.
Preporuke:
53
2
14 petak, 23 novembar 2018 12:32
el srbinjo
U pamet se, u džonove na ulice i pištaljke,..

pa pištaljke su i dovele naprednjačku neman gde je sad.
Preporuke:
23
2
15 petak, 23 novembar 2018 12:34
teletabis
Kad se počelo da priča o razgraničenju odmah sam bio protiv a i danas sam protiv. Jer lako je se razgraničiti sa arnautima samo ima jedno ali. Ali šta sa Srbima na Kosovu i Metohiji? Ostaviti ih teroristima na milost i ne milost? Zar opet neka žuta kuća?

Pored toga oni što su za razgraničenje dal će da žrtvuju deo svoje imovine i prime Srbe sa KiM? Pa i oni su ljudi, tamo ima dece, žena i starih i oni trebaju negde da žive. Lako je poklanjati tuđe, a dal si spreman da pokloniš svoje?

U celoj stvari zaboravljamo obične ljude. Kad je tandem Vučić-Dačić ukinuo svaki element državnosti Srbije na KiM jesu li mislili na običan narod, onaj koji nije SNS banda? Kako zaštiti te ljude? Sa Rezolucijom 1244 bilo bi mnogo drugačije.
Preporuke:
31
0
16 petak, 23 novembar 2018 12:38
teletabis
@ penzioner Cviko

Da me opet ne shvatite pogrešno Tadić je sklonjen jer je bio spor u pravljenju Republjika Kosova pa je doveden Vučić. Moram da priznam da su ga dobro procenili i ucenili. Veću zamlatu nisu mogli da nađu međ Srbljem.
Preporuke:
52
0
17 petak, 23 novembar 2018 13:07
penzioner Cviko
Obzirom na kvalitet uglavnom beogradskih medija, izgleda mi da portal: KM novine, daje potpuniju sliku stanja na Kosovu i Metohiji. Zato, ovih dana treba češće posećivati ovaj portal. I to je neka podrška Srbima na Kosovu i Metohiji.
Preporuke:
36
0
18 petak, 23 novembar 2018 13:12
Peter RV
A Srbija nastavlja da poslušno glasa za Vučića i zahtijeva da se ostali Srbi ugledaju na nju !!
Preporuke:
29
4
19 petak, 23 novembar 2018 13:22
Slavomir Srpski
Vucic-Dacic vlade su dovele Srbe u KIM u ovu nezavidnu situaciju da trpe agresije ROSU iz juzne Mitrovice, sto ranije NIJE moglo da se dogodi jer su na severu postojale i Policija i Civilna Zastita (obe naoruzane), kao i nezavisno Sudstvo od Pristine !!

Niko ne moze da negira realnost da su nas srbske vlasti u poslednjih 6-7 godina dovele u situaciju da dole niko vise Srbe ne moze da brani od oruzanih nasrtaja pristinske "policije". Da li tihom puzecom izdajom Ustava Srbije ili naivnom gluposcu da ce Srbe dole da stiti ROSU i pristina, rezultat je ISTI.

Necuvena prodaja bezbednosti Srba barem na severu KIM, sto je ogromna POLITICKA greska koja pada na vladu Dacica i Vucica. To su neosporne istorijske cinjenice koje ukazuju kao najmanje na njihovo porazno i diletantsko ponasanje. Politicki promasaj je bio ne samo unistavanje drzavnih institucija koje su bile brana na Ibru, vec i guranje Srba da se politicki guraju u ruke Pristine, i time oduzme njihova preostala suverenost.
Preporuke:
36
0
20 petak, 23 novembar 2018 13:27
Nista ne razumem
Mucic je kukavicije jajce podmetnuto u nase Srpsko gnezdo. Zato od kako se ispilio patetise kao Kalimero.
Preporuke:
36
0
21 petak, 23 novembar 2018 13:33
iluzija o demokratiji
Ne glasa Srbija već partiokratija.
Preporuke:
33
0
22 petak, 23 novembar 2018 13:34
brlj
Tačno. Koliko je bedno-kukavička pamet kod zastupanja interesa naroda, toliko je i drska lažljivost u obmanjivanju tog istog naroda. Šiptari i natovci moraju da znaju, da postoje i drugačiji Srbi i da im neće uspeti, ni sa nasiljem ni sa obmanjivanjem pomoću takvih kvislinga...
Preporuke:
43
0
23 petak, 23 novembar 2018 13:41
Vučić
Ucenjen sam. Vlast mi je sve u životu. Spreman sam da čuvam Briselski sporazum, da mirno i kompromisno proglasim neprijatelje i teroriste za prijatelje.
Mrzim Srbiju sa Kosmetom, jer vas moj prijateljski i milosrdni Zapad mrzi! Preostaje vam da me se plašite, da izumirete i bežite, a ne da se oslonite na sebe, ne da budete hrabri i svoji, ne da se oslobodite okupatorskih andjela i separatista. Ostaću Blerov puzavac, Merkelin papučar, Makronova krpa i Tačijev saradnik. Onaj deo naroda koji neće da ćuti, iznova mi glasno na mitinzima odgovorno poručuje: ''Budi kvisling! Izdaj! Rasprodaj! Daj strancima i teroristima!''.
Ja sam samo Mali političar i bedna kukavica. Zato je i Srbija mala, ponižena i biće sve manja, dok brže, jače i bolje od njih sprovodimo racionalnu politiku razaranja države i ponižavanja naroda. Ja sam ništarija, niko i ništa.
Pozivam vas da nastavite da me podržavate u izdaji, da budete saučesnici u tome, jer Srbija mora da umre. Zato sam Veličanstveni puzavac.
Preporuke:
49
0
24 petak, 23 novembar 2018 14:03
56
Ko nije narkoman SNS taj jasno vidi da Vučić radi za šiptarsku stranu. Sramota neka je tih ćupova oko njega koji ga podržavaju u veleizdaji za sitne pare. Vučića hitno uhapsiti i raspisati izbore za novog predsednika.
Preporuke:
53
0
25 petak, 23 novembar 2018 14:31
Aleksa
Poređenje Dejtonskog sa Briselskim sporazumom ima smisla ako ga čini - šiptar... Od bivše SR Srbije su napravljena dva entiteta.
Preporuke:
21
0
26 petak, 23 novembar 2018 14:38
Pogodak
. ZEMUNAC
SRBI IZ KRAJINE nisu se nadali "Oluji",koja je, najverovatnije, bila tajni deo Dejtonskog sporazuma,..


Zemunac svaka čast na povezivanju "Dejtona" i "Oluje". Upravo i "Oluja" je "Dejton", prvo da se "Olujom" nagovore Srbi u R Na mirovini sporazum, jer alternativa je i njima "Oluja" bez ostvarenog strateškog cilja Republika Srpska u normalnim granicama na 70 odsto nekadašnje BiH u sastavu Republike Srbije. Znači "Oluja" kao sredstvo pritiska na Srbe u "Dejtonu" a 49 odsto u teritori u odnosu na 32 odsto udela u stanovništvu kompenzacija za izgubljenom teritorijom u RSK jer se računalo da će Srbi iz RSK naseliti R SRPSKU. ali nisu većinom su otišli u Srbiju / Vojvodina i centralna Srbija. Zato danas R SRPSKA ima veliki problem u stanovništvu. Teritorije RSK izgubljene a R SRPSKA nedovoljno naseljena .
Preporuke:
19
1
27 petak, 23 novembar 2018 14:43
Turas
@ Nije samo kukavičluč .
Svi mi na e.mreži pratimo događaje . Vučićeve političke eskapade polako dobijaju kritičnu dimenziju. On pravi poteze kojima se verovatno podsmevaju kolege i saradnici , ne samo u "regionu".
Tragično je da celokupno stanje sa Srbijom je povoljno za zemlje Eu i šire , kojima ovakav zelenko odlično završava posao u budućem rasturanju Srbije koje je narodu "serbskom" odavno poznato . Ali se ne može reći da smo i mi Srbi neki hrabar narod kada ovakve bahanalije trpimo . Zar je potrebno da bezbroj pojedinaca padne u materijalnu nemilost , da bi "podigli glave" da pokrenu promene ?
Preporuke:
28
0
28 petak, 23 novembar 2018 15:09
Pogodak
Inače kad nešto konstatujem kao činjenicu onda pokušajem pretpostaviti i najbolje rešenje. Rešenje je da Republika Srpska ojača industriju / životni standard a time i natalitet ili da useljava stanovništvo nekim dobrim poticajima , dodelom zemlje i dr. Srbi iz RSK nisu naselili R SRPSKU jer su se osetili nebezbedni sa pogledom na Hrvate preko Save a i uopšte zbog ratne situacije koja nije obećavala bezbednost, tako da je Srbija bila egzistencijalni izbor.
Preporuke:
17
0
29 petak, 23 novembar 2018 15:24
Pogodak
A godinama nakon rata opet ne naseljavaju zbog krajnje nestabilne kako političke tako i ekonomske situacije a ponajviše od realnog straha od rata. Jer niko ne želi "da se kući" a da mu koliko sutra ratne strahote sve što je kućio unište. To je veliki problem što se masovnije ne naseljavaju teritorije Republike Srpske.
Preporuke:
12
0
30 petak, 23 novembar 2018 16:01
Pavle
Aleksandar Vučić je pre svega psihopata, pa onda tek ide sve drugo. Nije samo on odgovoran za sve što nam se događa, od bede do neslobode, kriv je narod koji za njega glasi. Takav narod nema šta da traži u budućnosti.
Preporuke:
37
1
31 petak, 23 novembar 2018 16:53
SARMAT
Ako srpskoj vojsci sad nije vrijeme da uđe na KiM onda neka bude raspuštena.One silne vojne vježbe ničem ne služe.Konac djelo krasi.Šta znači molba šiptarima da ne čine zlo koje čine?Ili kako je srpski natalitet loš?Ove riječi daju krila šiptariji.Tu vide slabost zvaničnog Beograda.Konstantno ponavljanje ovih fraza je pogubno po Srbiju.I Vučić i kompletna vlada Srbije izgledaju kao da su porijeklom Mormoni.Mormonima udariš jedan šamar a oni blesavi okreću i drugi obraz pa drmni i drugi,pa treći,četvrti itd.Aman,na jedan šamar uzvrati šakama po nosu ili nogama po zubima i tamo gdje najviše boli.Mlakonje niko ne voli.Oni su prezreni.****š takve ljude.Priče(konstatacije)na "Pinku" ne vode nikuda.Vrijeme je za konkretna djela.Gdje su srpske "kobre"?Gdje je srpska vojska?Osim obraza ništa drugo se izgubiti ne može.Najbolja generacija Srba bila je ona za vrijeme prvog svjetskog rata.Ima li među ovim današnjim Srbima bar 10% od onoga što je imala slavna srpska generacija 1914-1918?
Preporuke:
21
0
32 petak, 23 novembar 2018 17:21
Nenad
Ja sam penzioner i čvrsto stojim uz Vučija, jer će nas on naterati u EU tor kao i sve, sve, sve SNS-ovce.
Preporuke:
20
3
33 petak, 23 novembar 2018 17:49
penzioner Cviko
@ Pavle,
Kako prepoznati one koji su glasali za Vučića?

Gledaju TV dnevnik RTS-a.
Preporuke:
25
0
34 petak, 23 novembar 2018 18:41
jovana
Ma ljudi, opet su se oni medju sobom nesto dogovorili pa prave cirkus. Trenutno Kosovo nije nacionalno pitanje nego mafijasko. Tuku se mafije medju sobom a narod je koletarlna steta.
Preporuke:
17
1
35 petak, 23 novembar 2018 19:30
Neša
Istorija je učiteljica života: Svi neizdajnici Srbije stradaju, i obratno.
Preporuke:
13
1
36 petak, 23 novembar 2018 20:30
srbin
Slažem se, no ima li za Crni petak nešto jeftino u Lidelu ...?
Preporuke:
16
0
37 petak, 23 novembar 2018 20:45
Peter RV
Nije ovo prvi put da imamo u*ranu generaciju koja nas vodi. Poslije Kosovske Bitke, za nekoliko stotina godina, sve do pojave Karađorđa, bili smo predvođeni sa turskim ulizicama koje su neodoljivo ličile na ove koje sad imamo . Od novoga Crnog Đorđa ,zasad -ni traga! Bog ne sluša kukavice!
Preporuke:
20
0
38 petak, 23 novembar 2018 21:06
sada već tragično
pod hitno početi pretres šiptarskih kuća u Bujanovcu i Preševu; Trnovac iz gaća sitresti...
a ne, ne, čekaj...Trnovac ne dirati jer je to dodatni izvor prihoda MUP-a i vlasti...
Preporuke:
11
0
39 petak, 23 novembar 2018 21:39
A tolika borba za teritorijama, zemlja će ipak ostati pusta
Bosna i Hercegovina je, prema posljednjim projekcijama Ujedinjenih nacija, treća u svijetu po padu broja stanovništva, poslije Moldavije i Bugarske, a procjene su da bi se do 2100. godine stanovništvo u našoj zemlji moglo upoloviti. Bh. stručnjaci upozoravaju da bi se, uz dosadašnji trend iseljavanja, to moglo desiti i prije.
Preporuke:
10
0
40 petak, 23 novembar 2018 21:53
geras
on je samo bolesnik . težak psihički bolesnik,agresivan, nepredvidiv i opasan . jednom rečju - ludak .
Preporuke:
21
1
41 petak, 23 novembar 2018 22:41
duki
Frka na Kosovu!
Ko nije platio reket?
Preporuke:
12
0
42 subota, 24 novembar 2018 10:37
Bolesni lazov tone sve dublje u ludilo
Bedna,mizerna,ljigava protuva.
Preporuke:
11
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner